Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

NEW CD'S APO GREEK-PAREA.NET




Mια υπεροχη συλλογή απο Τop τραγουδια του Αυγουστου και
τα καλυτερα remixes του καλοκαιριού μαζι με το No1 Remix Το καλοκαίρι μου άπο Benyc και Μaster Djs !!! Join it!!


Artist:Various
Title:Top 20 August 2010
Year:8/2010

Tracklist:

01.Σταύρος Κωνσταντίνου ~ Είσαι στη γή ο παράδεισος
02.Γιάννης Μπέκας ~ Μές στα μάτια σου
03.Κυριάκος Κυανός ~ Κόβω φλέβες
04.Χρήστος Μενιδιάτης ~ Γραμμή Κατειλημμένη
05.Παυλίνα Κωσταγιού feat Apollon - Σκλάβα σου για πάντα
06.Θεανώ ft Paul D Kiss me (Φίλα με)
07.Παχάλης Τερζής ~ Δεν έχει η κόλαση φωτιές
08.Lobby ft Φανή Αβραμίδου ~ Μετράς (Ragga mix 2010)
09.Bo ~ Θα'θελα
10.Αλχημιστές & Βασίλης Καρράς ~ Λόγια φιλικά
11.Aγγελική Ηλιάδη ~ Νέα εποχή
12.Γιάννης Γεκτίδης Feat.Versus Gr ~ Άλλη μια νύχτα
13.Σώτης Βολάνης ~ Σώτη
14.Aλεξάνδρα ~ Παιχνίδια του μυαλού
15.Γιάννης Παναγιωτόπουλος ~ Στο δρόμο
16.Παυλίνα Feat.Apollon ~ Σκλάβα σου για πάντα
17.ALmad ~ Σε γουστάρω
18.Γιώργος Μαζωνάκης ~ Εξάρτηση εξάντληση (Τα ίσια ανάποδα)
19.Δέσποινα Βανδή ~ Γυναίκες δυνατές
20.Μηδενιστής Feat.Ελεάνα ~ Πρώτη νύχτα

Bonus Remixes:
No.1 Mister DJ's & Benyc Ft.Χατζηγιάννης - Το καλοκαίρι μου
Goin' Through Ft. Nebma ~ Mπορώ κι εγώ (Sunhize Remix)
Παυλίνα Feat.Apollon ~ Σκλάβα σου για πάντα (Dj Sera Summer Reeomix)
Γιώργος Δανίκας ~ Kάνε μου την Χάρη (Club Mix By George Kafetzopoulos)
Kώστας Καραφώτης ~ Υποκλίνομαι (Dj Tonis Remix)
Kωνσταντίνος Αργυρός ~ Ερωτευμένος και τρελλός (DjManKas Remix)
DJ Tithimo ft. Nigma ~ Παίξε μαζί μου
Xρήστος Μενιαδιάτης Feat.Dj left72 ~ Aμαρτωλά μου μάτια
Dj Mixmaster Feat.Οnirama Έλενα Παπαρίζου - Φυσικά μαζί
Θηρίο Feat. Φουρέιρα ~ Μια Νύχτα Μόνο (Dance Remix By Dj Kapa)
Τάμτα & Σάκης Ρουβάς ~ Θάρρος Η Αλήθεια (John Stylez Water Radio Mix)
Μιχάλης Χατζηγιάννης ~ Το καλοκαίρι μου (Dj Sera Summer Clap Remix)
Ominus & Dj S ~ Κάντε πανικό (Sunhize vs John Aslanis Remix)
DeeJay Djim Feat. Κυριάκος ~ Πάρτυ στην Άμμο

Back cover Here





http://www.greek-parea.net/index.php?showtopic=10999

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου